Thursday, June 30, 2011

KLON LILY HASLINA NASIR DI FB




Nilah page FB pelsu yang menggunakan nama Lily Haslina Nasir. Yang tak tahan tu siap bubuh gambar sebenar LHN.


Rasa macam sudah berkurun saya biarkan blog ni! Mohon maaf pada adik-adik yang berteriak di chatt box atau teman-teman yang meninggalkan komen dan jejak.


Saya pun tak tahu apa yang saya sibukkan.. Syafiq di PJ, Anis di Seremban dan Adib di Perak.. patutnya saya banyak masa terluang.


Macam sekarang saya duduk berkurung di bilik Syafiq, niat hati nak siapkan kerja... tapi tak siap jugak! Sebab malas maka saya layan lagu sambil pujuk hati yang sangat tak gumbira sebab saya ada jerawat! Yuppp, ada benda yg buat saya stress sampai naik jerawat..

Semalam saya sampai jam dua setengah pagi menghadap pc sambil itu saya tengok satu akaun gmail saya yg dah lama berkubur sebenarnya... maksudnya saya tak gunakan. Dan tetiba saya ternampak emel dari che rose harissa..


Che rose mohon saya beritahu di blog atau fb saya perihal orang menyamar guna nama rose harissa, siap ada akaun fb dan ada emel pulak tu..


http://www.facebook.com/profile.php?id=100001977139091 (emel: rose_harissa@yahoo.com)

Saya macam biasa... hidup di alam lain.. sekarang dah nak masuk julai baru saya perasan emel che rose yg bertarikh bulan dua tu! Hahaha... biasalah sayakan.. dalam akaun gmail saya tu ada 5,360 emel yang saya tak sempat tengok dan ada 1,878 emel kiriman orang sesat ke spam.


dengan penuh rasa bersalah saya balas emel tu (biar pun kami sehari bersembang lebih 10 kali rasanya di telefon!) sungguh saya tak perasan tapi memang saya tahu detik itu rose sangat stress lagi hangin sebab orang menyamar jadi dia.


Dan... taraaaaa.. hari ni padan muka saya! Saya saja-saja taip nama saya.. nama penuh siap nama abah saya di FB tetiba keluar satu page LILY HASLINA NASIR siap pix saya. huhuhu akaun tu bukan akaun saya pun! Macam biasa, saya memula ok... alah, apalah penting sangat nama saya tu...


tapi bila saya beritahu rakan FB di status itu bukan saya... baru saya sedar kesan buruknya boleh buat saya pening kemudian hari.


Akaun LHN pelsu tu dibuat lewat malam selasa baru-baru ini dan yang sudah like 340 waktu saya tengok tengah hari tadi.. hemm, macam-macam..


Dan saya rasa sangat tidak enak apabila LHN di page itu memuji diri sendiri... itu bukan cara saya. Segan saya baca sebab oranfg boleh beranggapan saya perasan sendiri. Kalau kata peminat kecil sangat tak logik sebab LHN tu menyebut buku terbaik dirinya KAWAN BARU SAYA.. hahahaha... ini buat saya dgn rose geleng.


Haisshhh... banyak banyak buku, buku itu bagi saya sesuai bacaan budak umur Haiqal.. makanya takkan budak umur Haiqal sangat cekap buat akaun page FB atas nama saya.. siap bubuh gambar pulak tu!


Terima kasih buat Rose Harissa yang tolong saya buat page LILY HASLINA NASIR yg sebenar.. dan tolong pastekan segalanya di FB saya.. harapkan saya... mana saya reti benda-benda ni.. dan membaca komen-komen rakan FB .. oh, saya rasa saya mula mengira jerawat di muka! Terima kasih pada kawan-kawan yg sangat mengambil berat.


Luvs & hugs utk semua.

4 comments:

Ida Ra said...

kak lily dalam FB ni ramai sgt faker dan mereka kebanyakkan berangan nak menjadi org yang dia inginkan....

Suzie said...

eh sy terconfuse sbb rasanya yg sy like tu yg klon...nnti sy check blk

Mrs.Sheikh said...

adehh.. sy tak like ..sy add aje. sy rasa sy add kak lily yg betul :)

ennieva fauzi said...

OMG..Kak Lily, do something...this is serious kak..buatnya dia tulis bukan2 nanti...

ShareThis