Thursday, November 12, 2015

IZINKAN AKU JADI SAYAPMU - CR @ CHAIRIL RAZLAN & PIA PEMUK @ SOFEATULAISHAH

Saya terima banyak pm sama ada di facebook personal atau di page, juga di emel  saya bertanyakan mana cerita Pia dengan CR:)) Mintak ampun ya kawan-kawan, sebab minggu ni (10 november) saya tak boleh sharekan cerita pia cr tu. 

Sebabnya? Hari  Selasa 10 November tu Harian Metro tak diterbitkan sebab cuti. Makanya saya tunggu minggu depan ya. 

Kak Lily, ni dah bulan november, mana novel Izinkan Aku Jadi Sayapmu? Janji bulan november. Hahah ni pun banyak yang pm saya... okay memula ingat nak buat diam aje... hahaha novel tu saya rasa orang tak ingat. Rupanya ada yang ingat janji saya. Gini, memang rancangan asal saya, nak hentikan sampai awal bulan november episodnya di Harian Metro. 


Makna, tengah bulan ni, saya dah boleh print jadi buku. Tapi lepas sembang-sembang dengan bos Harian Metro yang handle page novel ni, saya setuju ajelah saranannnya. Alang-alang tinggal sebulan, baik habiskan aje di Harian Metro sampai Disember. Maknanya tengah Disember, cerita Pia dengan CR akan tamat di Metro dan selepas itu barulah saya terbitkan. Tapi ya ke ada yang mahu cerita ni? Kalau sungguh nanti saya terbitkan.




AMARAN:
Blog ini dilindungi undang-undang hakcipta. 
Tidak dibenarkan menyalin, meniru, menciplak, membuat print screen, mengguna semula sebarang catatan dan gambar yang tertera untuk tujuan keuntungan peribadi, komersil atau apa sahaja tanpa keizinan pemilik blog secara bertulis. Setiap share yang dilakukan wajib ada kredit mention atau nama blog perlu disertakan.

Copyright of the http://lilyhaslinanasir.blogspot.com and its contents but limited to the information, text, images, graphics, sound files, video files and their arrangement, and material therin, is owned by the owner unless otherwise indicated. No part or parts of this blog/portal may be modified, copied, distributed, retransmitted, broadcasted, displayed, reproduced, published, licensed, transferred, sold or commercially dealt with any manner without the express prior written consent of the owner.



No comments:

ShareThis