Wednesday, July 13, 2016

JOM CONTEST SUKA SUKA - IZINKAN AKU JADI SAYAPMU







LAJUNYA kengkawan kat fb. Tak sangka pepagi tadi dah berderet pembaca ‪#‎izinkanakujadisayapmu‬ PM mak che bunga dengan kupasan menyeluruh novel tu. Ada yang titipkan foto novel tu berposing dengan baju raya. Tq tq darlings semua! Masa panjang lagi. Bagi yang nak cuba, jangan segan-segan...Mana tahu kot ada rezeki dapat loket comel 916 tu:)) Tarikh tutup 15 Ogos 2016. Opss terima kasih ya buat mana mana sahabat yg share posting ni:))

Caranya mudah. 
* Kongsikan kupasan kalian selepas membaca karya ini. Kupasan merangkumi kekuatan dan kekurangan karya. Mana yg disukai, apa yg kurang atau tidak disukai.
* Nyatakan muka surat mana untuk setiap perkara yg kalian rujuk. Apa yang kalian rasa dan perolehi selepas usai membacanya. Kongsi foto kalian bersama novel ini.
* Nyatakan juga lima novel saya yang terdahulu.
* Semua penyertaan mesti melalui PM.
JANGAN TAG KUPASAN ANDA PADA SAYA DI FACEBOOK. Cukup sekadar PM SAYA di page saya atau PM di halaman peribadi saya. 
* Atau kalau tidak di facebook, boleh aje emel penyertaan pada lilyhaslinanasir@gmail.com

* Jangan lupa nyatakan nama penuh, umur, alamat dan no.phone.
*Tarikh tutup 15 Ogos 2016. Daaaaa..... selamat mencuba.

No comments:

ShareThis