Friday, July 3, 2009

Thank You Mrs Sheikh ... Muahhh muahhh muahh!

Saya sampai rumah jam 10.30 mlm! Ya ALLAH exhausted nya DIA saja yg tahu. Keluar rumah awal pagi, balik malam, dan malam-malam sebelumnya saya tak tidur sepanjang mlm sampailah ke subuh!

Tak apa.. Tak apa.. saya pujuk diri sendiri. Tak lama lagi berakhir bulan Julai .. dan saya akan bertapa sekejap di Ubud. Pak Nyoman yg setia jadi pak supir saya di Bali sejak bertahun-tahun sudah saya called. Kali ni saya cadang mahu menginap di Saranam Eco Park.

Mcm biasa.. balik buka pc, tengok gmail. Ada emel yg buat saya senyum... Mrs Sheikh yg saya anggap darling saya untuk blog ni, berkirim cerita. Wah cepatnya cik adik ni habiskan Aku Dia dan Coklat.

Terima kasih Mrs Sheikh utk komen yg sangatlah selamba tu! Kak Lily yang penat ni rasa rajin pulak nak menaip lepas ni (jam dah pukul 11 mlm ok) Sekali lagi pada Mrs Sheikh di Labuan, kasih sayang dari akak! Love you! Biarpun tak pernah berjumpa, Mrs Sheikh memang sangat akrab di hati saya. Dia antara yg selalu mengikuti perkembangan saya melalui blog ni.
Jom saya kongsikan apa emel Mrs Sheikh

salam buat kak lily..
saya dah selamat mencairkan diri...wah.. sangat sempoi dan best. lebih best lagi bila sy baca ADC sambil makan coklat. cadbury beso tuh.. hebat betul rasanya kan... akak.. saya mungkin berisi..debab..gemuk ? gempal macam zaza. tapi mmg jauh di sudut hati, mmg hendak kurus dangan berangan ala2 supermodel.

huh.. bila zaza rasa tersindir, saya apa kurangnya. terkena tang idung, mata mulut sendiri. hahahahaha.... coklat lambang cinta? yaa..mungkin kot.. sebab coklat ada nilai sentimentalnya tersendiri.

saya suka ADC sebab kita tak payah nak jadi orang lain. belasah ajer. Kawan2 yg baik..susah senang bersama. tapi sy tak suka Fariz. sebab Fariz erkk..bagi saya bermuka2. tak suka coklat..amik juga bila di beri. nak jaga hati kunun...iskkkk... dpt sy bayangkan muka Fariz yg ala2 kontrol macho.. wahh. geramnya hati.........!!!!

membaca ADC sama dengan membaca blog akak. tang seluar londeh.. surau.. hp.. :) tahniah kak lily..terima kasih kerana menceriakan idup saya dengan satu2nya novel melayu yang MEMARTABATKAN coklat dan mereka yg berbadan gempal berisi cam saya ni. takdelah kes heroin novel badan cun melecun aje kan..:D

bahasa ..ayat sangat la membuat diri sy tersengih.. akak, sejak bila kalo main netball tu kene anggap jihad fisabilillah???? :P hahahaha....betul gak kan nak jihad pi Gaza.. iskkk... btw, terima kasih kak utk karya yg "cair" ini....

p/s: saya ke kl meting dua hari .selasa depan. kalaulah dpt jumpe akak :D

3 comments:

Mrs.Sheikh said...

erk akak.. saya rasa tebal muka saya ni..seinci bile baca entri diri sendri :D huhuhu!! thanks..

idasm said...

ni yg buat tak sabar ni...
kak lily... akak ni kepala giler2 jugak kan mcm rose ... hehe..
nv akak AKU ADA KAMU, ida x dpt khatamkan lagi sebab byk mukasurat blank kat tgh2... sedihnyer...

Btt Group said...

akak.x der ker sambungan ADC nih??

ShareThis