Tuesday, January 21, 2014

MAGIK dari ROSE HARISSA:))




Novel - mock-up - handmade = tak percaya?


Hahaha... member dah jerit masa saya send mockup ni...kak Lily tak percaya saya buat/bind/jahit sendiri dengan jari sepuluh kerat ni. Kalau saya jual novel camni agak ada orang nak beli tak? hahaha... saya ni kalau amanah orang memang buat dengan penuh effort... tapi hak sendiri, memang lengit... ngeeee...




catatan dan gambar di atas saya ambil dari blog http://roseharissa.blogspot.com

Catatan kaler merah ini ditulis Rose sendiri, orang yang buatkan mock up novel saya sebelum dihantar ke printer. ada tanya saya, apa tu mock up. contoh, sampel... contoh novel dalam rupa paras sebenar. ni nak mudahkan kerja printer buat semakan sebelum print novel ni.

Memang rasa terkejut terjerit jugaklah tengok novel ni yang hanya mock up tapi dah sebijik rupa novel. Rose buat 100 peratus guna tangan dan kudrat sendiri.

No comments:

ShareThis