Friday, February 7, 2014

Yaya dan Mama, Rania & Rosie - Art

Rosie dan rania:))
Rania dan rosie:))


Saya pesan sama Rosie, kumpul doodle Rania (Yaya), dulu rosie pun banyak lukisannya. tapi semua tak disimpan. sayang....

Tak payah ke kelas, tak payah bengkel lukisan, budak kecik 7+ tahun dah boleh melukis detail. Saya bayangkan dalam usia muda, yaya dah boleh gantung lukisannya di mana-mana galeri. Paling tidak pun di rumah mama dan ayahnya yang baru kelak, yang mungkin akan jadi weekend house jer nanti.

Seronok kalau kerja kerja art yang halus macam ni dapat digantung dalam satu ruang yang besar. Tentunya di rumah lain yang lebih luas. Saya sendiri, menunggu saat utk gantung semua hasil kerja (cutting papers, cover buku, cover majalah perihal saya, pic terima award, pic 4 kids saya) di satu ruang yang bersiling tinggi.

 Dan, rasanya rosie mesti setuju dengan saya, kalau boleh, biarlah abah kami yang masih ada sempat tengok:)) Selebihnya bukan nak apa sangat pun, tapi sekadar buat kenang kenangan anak cucu cicit tengok lepas saya tak ada esok lusa. Macam saya sekarang, saya kumpul segala benda berkaitan arwah mak. Tulisan tangan mak, kad raya mak bagi... segala yang ada sangkut paut dengan mak, saya simpan, buat kenang kenangan:))


ROSIE

RANIA

RANIA
RANIA
ROSIE
ROSIE
ROSIE & RANIA
ROSIE

RANIA








3 comments:

eyeyou said...

mmg kreatif dua beranak ne...

Lily Haslina Nasir said...

eyeyou, mama dan anak, sama minat:))

Lily Haslina Nasir said...

eyeyou, mama dan anak, sama minat:))

ShareThis