Friday, March 7, 2014

AKHIRNYA--- CINTA HILANG KATA:)) Buat Saya Tak Terkata...

ALHAMDULILLAH JUTA JUTA KALI:)) Terima kasih bos besar yang punggah 100 naskhah awal CINTA HILANG KATA untuk saya. Terima kasih Khalidah Khair,Rose Harissa, Taufik, Nadia, Anida Daud... yang memungkinkan pembikinan dan kelahiran CINTA HILANG KATA.



MAK!! Apa mak tulis ni? Tebal gila! Dahlah besar buku mak, kalau baca sambil tidur ni terhempap buku mak kat muka, patah hidung:((- HAIQAL

Err saya pun tak ada jawapan kenapa buku ni jadi gini. Proses dua tahun menyiapkan dan sebab berzaman zaman tak buat buku dewasa kot. Itupun terima kasih buat Rose Harissa, Anida Daud, Anis dan Ez Husna, yang banyak kritik dan buat saya cantas, buang dan revamp berkali-kali novel ni:))


Menghampiri jam dua pagi masih begini:((

Mokcik dah sakit pinggang :)) lepas roti canai sama teh tarik tiga layer, kita sambung ya....
Dah lama tak buat kerja sign sign buku ni.. ya Allah memang kebas tangan saya..
Pada yang awal awal dah beli online dengan saya...
Kasih sayang dari saya:))
Semoga karya kecil ini ada sesuatu untuk yang sudi baca.


No comments:

ShareThis