Sunday, May 11, 2014

Airis Cempaka Outing Ke Rumah Anak Tahfiz Al Kitab


Kakak airis @ bibik muda ...:)) Alhamdulillah. .. aturan Allah. Bibik muda cuti sebulan waktu tenaga diperlukan.


  
Whatsapp foto dari bibik muda@ kakak airis. Mak, cuba teka apa persamaan bad minion tu dgn airis? Cettt... dia ngata rambut pacak lah tu....




Outing kedua airis ke rumah anak anak alkitab. Alhamdulillah. . Selesai hajat dan urusan saya. 10 rejab, hari lahir dan juga hari kematian arwah mak saya dlm bulan islam. Juga hari ulang tahun perkahwinan adinda saya rosie. Semoga kita semua dilimpahi kasih sayang ilahi. Terima kasih buat yg singgah sini tinggalkan komen di fb, ampun… saya tak sempat. Saya kembali sibuk dengan kerja-kerja presentation dokumentari bersama bos saya. Bila free nanti saya cuba balas semuanya ya... daaaaa. ..:))








No comments:

ShareThis