Friday, June 6, 2014

BRACES, Saya & Adib:))


 Braces saya baru 10 bulan. Masih huru-hara lagi saf gigi. Dan selalu bikin susah doktor sebab dah tua gigi degil, lambat geraknya. Saya pernah tertelan semua brackets tanpa saya sedar sewaktu carry airis.  Anak bujang selalu ejek. Dah tua pakai braces... tak ada beza pun mak! Tapi tetiba anak yg gigi siong ni bersemangat pujuk saya. Mak, kita nak braces! Payah, sakit. .. awak duduk asrama. Tak apa...small matter tu! Kemain dia jawab. Cess. .. Dua tahun lepas saya kempen dia mencebik...

Sukanya dia!

Doktor tadi buat kek ya?? Ayoo. . Boleh ditanya macam tu masa doktor bancuh mould gigi dia. Loyar buruk sungguh mamat ni;))


Yeayy kita sama! Dia jawab: Takk!!! Mak dah nak separuh abad! Tak ada beza pun mak pakai braces:)) Saya tanya nak makan apa lunch ni, dia jawab: Pakai besi ni kira dah boleh makan orang kan... loyar buruk sungguh!

No comments:

ShareThis