Tuesday, October 28, 2014

Terima kasih semua yang membantu:)))

Roy yang sangat cool temankan saya sampai siap kerja dalam tempoh hura hara deadline berminggu minggu ni:))

Dah hampir sebulan sebenarnya... dalam ribut memasak di rumah, dalam kecoh abang kakak che bunga balik bercuti, dalam rengek che bunga yang makin mengada, mak che bunga kalut dengan kerja demi kerja. Kekadang bertindan tarikh, Badan di Perak, hati memikirkan kerja terjemahan yang perlu diselesai. Kerja terjemahan yang bersimpang-siur sebab base company produk tu di Paris, kerja jadi ruwet, Siap di sini, send ke Singapore untuk pengesahan. Kira cerewet dari segi teknikal ni kekadang meletihkan.

Apapun terima kasih ya Khalidah sebab banyak membantu. Sanggup jadi PA, temankan mak che bunga dan sama sama ke Perak jam empat pagi berminggu minggu lamanya. Sama-sama balik Kl jam 11 malam. Terima kasih buat Amy yang cekap jaga che bunga dengan kasih sayang. Oh, saya kalau tak ada orang sekeliling saya yang sangat baik hati ni tak mungkin saya dapat lunaskan kerja kerja saya ni dengan selesa.

Juga pada abang kakak che bunga yang kena kerahan tenaga tolong key in bahan sebab mak che bunga ada waktu rasa stress jugak dengan deadline.

Dan akhirnya..
Alhamdulillah... siap jugak. Macam biasa... macam tak percaya siap dalam masa yang singkat. Menaip tanpa tidur sepanjang 48 jam:((

Allah! Lega! Terasa macam hilang paku di belakang tengkuk. Selagi kerja tak siap rasa macam pontianak kena paku kat belakang tengkuk ni. Hampir 48 jam tak tidur.  Dengan segala fakta, dengan segala gurindam, dengan segala pantun klasik, dengan segala bahasa istana, dengan segala protokol....Haihhh! Tarik nafas lega. Alhamdulillah! Siap teks untuk satu buku. Macam biasa lepas tu mak che bunga  ganti tidur:))



Nasi lemak jam 5.30 pagi:))

 Meeting dan meeting dan tulis buruk saya dalam keadaan mengantuk.

Alhamdulillah! Temubual terakhir saya dengan Tan Sri Ramli Ngah Talib, menutup kerja temubual saya untuk projek yang satu ni. Tersengih sengih Adib bila kena interview dengan Tan Sri:))


 Budak kurus yang berangan nak kereta macam kat belakang tu:)


 Ni darling saya, Khalidah Atikah yang banyak bantu saya kalau saya tengah sibuk:)


Mi kicap ipoh mali sama setem lama:)) Setem lama tu selingan, dibeli buat hilangkan stress kerja:))

 Terima kasih buat bos bos yang urus dan aturkan sesi interview ni.


No comments:

ShareThis