Wednesday, April 17, 2013

Tq Sista Rosie :)) Muahhhhs!

Feeling-feeling birthday ke feeling feeling dapat hadiah hantaran? Lalalalaa.... semalam demam panas, bersin, sakit kepala. Hari ni tetiba adinda Rosie ajak jumpa. Saya drive dalam keadaan lalok sebab makan ubat selesema. Bila adinda saya hulurkan dua handbag cap authentic DKNY, satu dompet Armani Xchange, satu lipstik dior dan entah apa apa lagi losen.... huwaaaaaa hilang demam si kakak! Dua handbag sekali gus?? Err mokcik rasa macam mimpi:)) Berapa ratus ke berapa ribu yang Rosie habis untuk saya, tak tergamak mau tanya.

Tq tq adinda Rosie. Hahaha sejak berhenti kerja saya tak peduli dah lagi handbag. Dulu gigih beli segala cap yang ada. Tapi lepas sedor diri, duit menulis bukan macam gaji bulan-bulan, hahahah handbag 30 hinggit pun saya pakai. Hahaha lagipun saya kalau ke KL bila sangat sangat sangat terpaksa. Kalau ada sebarang meeting atau sebarang diskusi, selalunya orang akan datang ke rumah saya atau sekitar sepusat sepusing kawasan saya. Jadi tak kuasa saya nak bersiap sangat.

Rosie bebel dengan saya. Kak Lily selalu meeting jumpa orang sana, jumpa orang sini, hishh kak lily kena jaga nampak presentable. Ni Kak Lily terperangkap lagi dalam alam sekolah! Suka pakai handbag denim kain jeans tu. Hello... Kak Lily dah lebih 40 ya.... handbag denim tu untuk Anis.

Haishhh.... hahaha saya sengih bila adik yang kerja majalah fesyen sudah komen dan beri ceramah:)) Hem, ni untungnya bila jadi kakak yang tak berkerja. Ala ala tak ada income.... Handbag, perfumes sama barang makeup memang Rosie bagi saja pada saya. Haiqal tanya: Mak, banyaknya handbag achik belikan untuk mak. Mak nak pakai kat mana? Takkan nak pakai masa mak pergi pekan Semenyih.... Atau mak boleh isi kucing mak si Thambi tu dalam handbag yang besar tu bila mak balik Melaka.

Saya kata, nanti mak fikirkan:)) Apa-apapun tq tq tq Rosie Haslinda Nasir. Murah rejeki ya....

No comments:

ShareThis