Saturday, April 20, 2013

Bila Mokcik Di Meja Pool Sama Si Bujang....;))


Saya rasa orang sekeliling tempat game di resort ni mau berkata-kata dalam hati. Amenda lah mokcik ni buat sama bebudak bujang kat meja pool ni. Huhuhu... saya sendiri tak tahu apa beza pool, biliard dengan snooker (ke ejaan saya pun salah!). Tapi ginilah kan... mak yang garang ni. Menemankan anak bujang main pool. Saya sama dengar kuliah ringkas si CR sama Adib. Hamboi, bukan main.... Saya tanya mana belajar main ni? Masa kat UIA lah mak.... Hohoho! Mak hantar suruh belajar, ini kau belajar ya?? Relakslah mak.... Mak suruh ajar Adib maths kita ajar, ajar mengaji kita ajar, ajar tajwid kita ajar.... hahahaha ajar main pool pun kita terror mak! Lawan sama pakcik Mohd Saffuan kat Melaka, pakcik Saffuan yang penghulu pool masa bujang pun kalah! Syafiq berlagak!
 




No comments:

ShareThis