Tuesday, July 2, 2013

Ampun! Saya Bukan Retis Ya:))

Kekadang timbul perkara yang buat saya tak selesa di laman sosial ni, sama ada di facebook atau di blog. Kalau rasa tak selesa tu kuat mengganggu saya, memang saya akan gantung akaun beberapa ketika. Kekadang memang terfikir untuk tutup aje sama ada facebook atau blog. Kalau sudah sampai seru, saya akan buat. Memang saya perasan ada cari-carian google yang aneh-aneh tentang saya.  Misalnya yang ini. Saya ternampak di Feedjit Live blog, yang menunjukkan trafik blog saya, ada pulak orang menggoogle SUAMI LILY HASLINA NASIR.


Amboii, hahaha saya bukan retis! Nak buat apalah nak dicari sampai ke situ. Saya biasa-biasa aje. Mak pada empat anak, yang duduk rumah yang cuma sesekali aje bila rajin tulis buku. Ya, saya kongsi kisah kerenah nakal anak. Kongsi kisah kucing. Tapi lebih dari itu saya masih simpan untuk diri sendiri. Siapa yang kenal, tak mengapa. Tapi kalau nak tersua-sua, nak menayang-nayang, ohhh.... macam saya kata, saya bukan retis. Saya mokcik bakal warga emas. World Peace!:))

No comments:

ShareThis