Tuesday, July 2, 2013

Thambi Yang Yatim Piatu

Kata Syafiq, "Mau aje aku sepak kau, Thambi! Mengada-ngada!" Thambi sakit telinga. Saya dengan muka bertompok merah, dua di pipi dan dahi dik tanda bekam yang tak hilang, gagahkan diri bawa Thambi ke klinik. 

Saya minta Syafiq bawakan Thambi ke klinik, Syafiq kata, "Kalau dia ada surat beranak macam Apit, ada tulis mak beranakkan dia macam anak yang lain, okay, kita bawakkan. Kalau tak, jangan harap. Dia mati pun Apit peduli apa! Mengada-ngada, sakit telinga nak makan ayam KFC!"

Agaknya sedar diri, dia tu anak yatim piatu, alhamdulillah, Thambi sangat behave dalam kereta. Diam aje anak kecik saya ni sepanjang pergi balik klinik.

2 comments:

strawberry.chocolate81 said...

awat la apit ni garang ngat aih diaaa....cian tau kat tham. mak tak dak pak tak dak soghag2 dia ja tau

~TamanRaudhah~ said...

syafiq jeles kot...hehehhehe...xpun saje je...anak bulus ni kn mmg special... :)

ShareThis