Friday, December 13, 2013

CATATAN HUJUNG TAHUN - Ni Semua Ikut Mak:((


MAK! Tensionlah masuk U! Exam susah! Bencilah... syafiq dah rasa nak mati studi! Kalau syafiq berkeluh-keluh, saya langsung tak simpati. Saya balas mesejnya, "Mengada-ngada. Orang lain elok jer. Mak kat UM dulu ok jer. Dah tahu tak pandai, malas belajar, mana tak jadi susah!!"

Tapi dia lagi cekap menjawab. Ni kalau tak ikut abah, mesti ikut mak! Hah mak ambik jurusan tulis-tulis jer, sastera!  Mak kalau ambik medic ke haha baru kita pandai... haish rasa nak cili anak ni.

Banyak kali saya ke kampusnya, sinis saya pandang dia dengan seluar bermuda. Macam makan angin kat pantai. Foreigners di tempat tu bnyk yg berjubah. Saya bebel. Abah kauorang masa kat u siap masuk tabligh. Ni sorang anak lelaki tak mcm abah kauorang. Bila saya merungut, Adib balas dgn killer words dia. Hah, kalau bukan ikut abah, makna tu ikut mak. Errr bukan mak masa kat um duduk rumah sewa dulu pun pakai mcm abang syafiq kan.... saya rasa nak makan panadol kejap; (

Elok elok demam nak kebah, rasa mau tambah seminggu lagi saya tak sihat tengok gambar Adib ni.....


No comments:

ShareThis