Monday, May 5, 2014

AUDRA SAZREENA, terima kasih ya:))



Buat adinda AUDRA SAZREENA  terima kasih sesangat ya  sebab sudi membeli, membaca dan meninggalkan komen di blog kak lily ni. Terima kasih sesangat:)) InsyaAllah, novel seterusnya dalam proses. Kak lily share di sini ya komen tu...

+++++++++++
Audra Sazreena said...
Assalamualaikum Kak Lily..

Selepas 4 hari, baru la saya berjaya habiskan membaca novel terbaru kak Lily ni.

Perasaan saya bercampur baur bila baca novel ni - semua ada.. happy, gelihati, sedih, geram, jijik semua ada lah!!

Memang tak terkata dibuatnya. Tapi memang macam tu la kan.. realiti kehidupan penuh dengan pelbagai rasa. Cerita mistik itu bukannya luarbiasa pada sesiapa yang sudah terkena. Lumrah kehidupan masyarakat yang penuh penyakit PHD.

Dan agaknya kebetulan, saya juga ada rakan lelaki yang mulut puaka macam Deens.. tapi apa yang diperkatakan sememangnya sepahit akar kayu. Tapi orang tua kata, yang pahit itu ubat.. betul la tu. 

Lambakan novel sekarang ni dah klise sangat cerita cintanya.. saya rasa cinta Rain dan Nurul sangat "epik"!!

Memang patutlah judulnya lebih sajak "Love you in silence" ...

Thanks Kak Lily for this masterpiece. Harap harap ada lagi buah tangan Kak Lily selepas ni!!
May 2, 2014 at 10:10 AM 




2 comments:

Audra Sazreena said...

Assalamualaikum Kak Lily..

Pembetulan. Itu bukan blog saya.. itu blog penulis yang saya sering lawati. Saya dah lama tak tulis blog.. dah separ pencen kot.. hahahaha..

Jadi mohon Kak Lily buang ye URL blog tu.. nanti tuan punya Siti Hanisah marah.. ;)

Lily Haslina Nasir said...

Tq Audra Sazreena:)

ShareThis