Friday, May 2, 2014

Gumbira Bila....

Yeahhhh:)) Mak tak sedar diri bergumbira sama anak anak rumaja,  kemudian mari kita kenduri makan.  Memang saat paling seronok bila anak anak bercuti. 

Minggu lepas saya temankan dan jadi supir untuk Anis dan Ain Syazana Azmi ke TKC. Down memory lane gitu:) Buat Ain, yang hadir interview untuk pengajian Aviation Engineering tajaan Mara di Moscow, Rusia selamat semuanya ya:))








Dah tua tua ni gembira saya bukan lagi pada buku yg baru terbit atau tengok byline nama sendiri tapi sewaktu anak semua balik dan meleseh dengan saya. Happy tengok adib makan pizza kemudian habis kn spaghetti saya di klcc malam ahad sebelum dia balik semula ke perak. haha.. memang rindu dengan anak saya yang kurus ni:)) sorry cr, jangan muntah tujuh kaler pelangi tujuh tempayan ya:)) dan adib sangat gumbira jumpa airis yang baru 21 hari tu... hahaha mujur tak saya heret airis ke klcc sekali malam tu. mokcik brutal kan:))




No comments:

ShareThis