Sunday, December 2, 2012

3 Novel Baru LNH- Dijual Hanya Melalui Online




Yuhuuuuuuu.... ok! Ok! Saya tahu saya sudah menghampiri usia warga emas. Tak sesuai mahu tulis cerita ala-ala jiwa remaja yang menggilai korea pop. Tapi ini sekadar nostalgia. Novel lama saya diberi jiwa korea sekadar penuhi angan-angan anak-anak saya. I HEART YOU, MY SWEETIE CHEEKY ABANG dan HE'S MY ABANG.... adalah novel-novel saya yang memang syok sendiri dan jual pun sendiri-sendiri. Maknanya tiada di tempat lain melainkan jualan online di blog atau di fb saya sahaja. 






Setiap buku ini berharga RM 20 termasuk wang pos. Tapi bagi yang beli 3 buah buku sekaligus harganya adalah RM 50 termasuk wang pos dan akan menerima buku kecil seperti diatas sebagai hadiah daripada saya.


Kepada sesiapa yang membeli buku ini harap dapat emelkan sekali tarikh lahir kerana sesiapa yang bertuah mungkin akan mendapat kejutan yang tidak disangka sangak dari pihak Lily Haslina Nasir.


Okay sesiapa yang mau order buku boleh order sebab kak lily hanya buka order untuk tempoh DUA MINGGU SAHAJA.


Cara Order Buku

 Pada sesiapa yang mahu beli buku ini boleh bank in duit di Maybank No akaun: 114105212745. Selepas membuat pembayaran sila emailkan Nama Penuh, Alamat, No Telefon, Emel serta slip pembayaran ke  tokobukuarisa@gmail.com

2 comments:

Cat-from-Sydney said...

Aunty Lily,
Congratulations! Wah...3-in-1 ye? purrr...meow!

Unknown said...

SALAM.. TAK SABAR NAK BELI.. HARAP MASIH ADA LAGI STOK MUKU2 TU YA..

ShareThis