Monday, December 31, 2012

Wah, Gigih Selongkar Arkib Blog LHN ya... Buat apa tu?


Hahhaha alhamdulillah! Hujung tahun yang penuh bermakna. Terima kasih pada darling saya yang penuhi juga permintaan saya dalam kesibukan kerja dia. Teknologi dan sistem membolehkan segalanya! Lalalalaa... sepatutnya saya mengintai-intai dia. Saya yang risik-risik dia, saya yang intip-intip dia. Tapi saya ni tak ada masa, tak sesuai pun nak buat kerja perangai bebudak ni.

Saya terkejut bila print out dari sistem canggih menunjukkan dah berbulan saban subuh, saban pagi, saban dinihari, orang yang satu ini selongkar segala arkib blog saya. Habis segala cerita anak saya sejak tahun 2008, 2009, 2010, satu persatu dibacanya. Segala cerita saya bab menulis pun dikoreknya pada jam 3 pagi. Emm... nak buat ilham menulis ke? Haiyaaaa.... macam jiwa kacau jer pada hal luaran nampak hebat melangit. Apapun tq darling saya. Tq sebab bantu! Tq sebab bantu dengan bukti bercetak! Hahhaa baru berbaloi jadi consultant SAP kan.... boleh tolong isteri! Lalalaalaaaa.... ps: pada orang tu, tak yah menyamar guna IP dari Taoyuan, Hunan....

6 comments:

Yin Areesa said...

Me?
Takkan kan..biarpun pernah juga usha blog kak lily pagi-pagi buta.

Lily Haslina Nasir said...

hahahha no worries zarra.... yang buah cempedak jadi nangka! hahahaha

Yin Areesa said...

mak ai..ingatkan whopper Burger King jadi kuih talam..ngeee. serius, baca blog akak tentang karenah anak2 akak blh jadi hilang tension tau.

~::Chenta::~ said...

huhuhhu ... maksudnya tambah koleksi peminat hendap lah ni yer ...

you're so cool ...

Lily Haslina Nasir said...

chenta..
kekadang kita tak tau apa tujuan, maksud atau niat orang. tu yang sedikit ngeri kan...

Cat-from-Sydney said...

Aunty Lily,
Ish...peminat tegar tu!

Have a pawesome year Aunty Lily! Mama kita tanya, bila nak keluar ngeteh dengan dia? purrrr....meow!

ShareThis