Wednesday, May 15, 2013

Terima kasih Krew DI SEBALIK NAMA - TAN SRI A SAMAD ISMAIL

Mokcik lega. Sorang-sorang di rumah. Urus Thambi, Haiqal dan Jejai. Tetiba tamu-tamu krew RTM program Di SEBALIK NAMA sampai awal. Huwaaaa mokcik lintang pukang. Sambil-sambil Aliff dan krew set up kat depan, saya macam ribut di dapur. Hahaha sempat goreng cucur. Ada kerepek emping jagung pedas Kanda Iswati Ishak, saya hidangkan. Hahahaa lassssssttt sekali mi goreng udang sama agar-agar. 

Aliff dan rakan berkali-kali tegur. Cukup Kak Lily. Eh, sudah Kak Lily.... Banyak sangat makanan. Tapi hishhh .... saya dah terbiasa. Kalau orang datang rumah saya, tak kira siapa, nak pulak yang memang sudah berjanji awal, saya rasa macam tak best kalau tak jamu. Rumah saya sudahlah amaaat amaaaaat amaaaat jauh!! Rasa berbesar hati sangat bila orang sudah datang, apatah lagi atas urusan tugas dan untuk interview saya.










Alhamdulillah selesai interview tamu RTM pulang. Dan hujan turun melimpah-limpah sampai penuh tempayan saya di luar rumah. Alhamdulillah. Dan esok ada urusan lain pula. Dan lusa si dia cuti, saya nak bersuka ria sama dia....Mokcik suka!

No comments:

ShareThis