Tuesday, May 21, 2013

TQ EYNDA...;)))


Hihihihi.. suka! Suka! Ingatkan zaman rumaja aje selalu dapat hadiah coklat. Dah tua-tua ni pun selalu aje saya dapat kiriman atau kejutan manis sama ada dari adik-adik pembaca, anakanda-anakanda jiran tetangga yang akan hadiahkan saya coklat. Dulu arwah mak selalu marahkan saya bila saya dapat hadiah coklat dari entah siapa-siapa umat lelaki yang saya tak kenal.

Mak akan bebel dan kata, "Hahaha... esok dah kahwin, tak payah masak ya! Hiduplah kau dengan makan coklat aje!" Punya banyak dulu stok coklat dihadiahkan orang sampai saya boleh selamba panjangkan sedekah pada kawan-kawan. Bila dah anak bujang ni saya perasan, kerap jugak saya terima coklat pemberian anak gadis yang nak beli jiwa saya... Muahmuahhamuahhhhaaaa....

Dalam kalut ke airport saya sempat singgah pejabat pos. Ada parcel untuk saya. Tertulis UNTUK KANDA LILY HASLINA... hahahaa tengok sekali imbas macam parcel buku. Bila buka.... taraaaaaa....coklat! Dua bar yang sangat besar! Tq tq tq Eynda Iynda. Kak Lily akan makan berdikit-dikit ya! Tq adinda!

1 comment:

dieja shofi said...

erm...mesti best dapat present coklat kan kan kan?

ShareThis