Wednesday, August 6, 2014

CUTI-CUTI RAYA CHE BUNGA:))



SEBAB CHE BUNGA macam terbiar kejap, terabai dik mak dengan abang abang dia sibuk di dapur masa nak masak masak raya, maka kami bawa lari dia kejap ke Grand Lexis.

Kali ni Rania, Azlan sama achik Rosie dan bibik Fatimah ikut sekali.
Memang lunyai che bunga kena uli dengan kakak dan abang abang dia.


Mula mula macam elok jer semua dukung che bunga.



 Oh, nilah bibik fatimah yang pandai cakap arab, masak food arab sebab pernah kerja 8 tahun di Arab Saudi. Bibik ni kalau takat europe, hong kong semua dah merata dia terbang.Tahun ni meriah bibik beraya dengan blink blink baru di tangan. Err kalau kat negaranya, bibik ni owner pada satu kilang perkakas masak. Curlastt bibik! upps, tq tq bibik sebab rajin pijat (urut) airis bila bibik mandikan. memang sukalah si kenit dan zzzzzttt tidur bila mandi kemudian dapat servis macam di spa dari bibik.
 Che Bunga dengan baju mandi Rania yang dah jadi macam maxi bila dia pakai.


 Achik rosie melatih teamnya untuk gimnastik berirama di kolam luar:)) Kolam dalam villa lebih untuk bebudak lelaki terjun waktu malam. Saya pun tak sedar bila syafiq terjun kolam dalam rumah tu waktu tiga pagi. Bukaan kolam tu oklah jugak... boleh guna dari arah bilik tidur dan dapur. Maknanya dari tingkap dapur dah boleh terjun ke kolam renang dlm villa.
 Tengkera troopers... aqil cicir sebab nak raya dengan atuk hamid. next time ya aqil .. nanti kita ambil villa yang dua tingkat tu. in house pool dia lagi besar.



Time nak balik... haha.. tetap penuh lagi sarat barat barang dalam kereta. ingatkan bila food dah habis, barang kurang. tak jugak rupanya! Masa pergi rasa macam nak bawak kontena, nak balik pun terfikir.. kami perlukan lori agaknya! Banyak betul barang. Maka pulanglah kami dan saya bersiap sedialah bertungkus lumus kembali beroperasi masak dan masak dan masak untuk tetamu beraya:))) daaaaa......

No comments:

ShareThis