Monday, August 18, 2014

DUNIA PERSAHABATAN - KECIL RUPA-RUPANYA:))


Cheau lin best friend saya waktu sekolah rendah. Terpisah waktu kami darjah lima. Cheau lin jugak rakan karib Khairol Bariah Kamaruddin waktu di USM. Saya dan bariah akrab waktu sesama di Jelita. Kecil dunia ni kan! Minggu lepas kami berjumpa. Err.. Chye Idris, Hayati Hassan... ingat lagikan Lee Cheau Lin waktu di DDGS? Tak sangka, selepas saya dan bariah tinggalkan Jelita, saya duduk rumah, Bariah jadi bos NONA TV3, akhirnya kami bertemu dengan Cheau Lin:)) Empat jam sembang tak cukup. Dari tips nak awet muda, tips nak sihat cargas, cerita orang yg kaya raya tahap billionaire sampai ke gosip dunia, kami sembang:)  Saya cerita dengan anak-anak. Mak dah lama 1 Malaysia. Punyalah akrab dulu saya dengan cheau lin, aiskrim pun kami share sama:)) 


No comments:

ShareThis