Thursday, August 7, 2014

Raya & Bunga Cempaka :))

Belek phone saya, phone cr, Adib, Anis, Haiqal, abahnya... Yup, semuanya penuh foto che bunga cempaka. Pada saya aje ada 4,000 lebih keping fotonya tersimpan dalam phone. Macam  Cr kata, satu hari ambil setiap jam. Sekali klik entah 50 keping! Over kan....:))

Raya pun sama... terlebih excited gara-gara che bunga:))
Blog, fb dan insta semuanya dah malas saya nak sebut pasal menulis. Semuanya dipenuhkan dengan pic dan catatan pasal airis. Saya anggap ni macam diari yg dia boleh baca nanti.
Achik Biah dah dua anak tapi macam serupa aje dengan anak buah yg masih student. Sebelah tu Alia, anak achik biah. sepupunya che bunga:)) Dolu dolu masa biah student dan saya masih kerja di jelita, ada beberapa kali juga saya ajak biah jadi part time model untuk shooting shooting page fashion di Jelita. Time tu kanda Jun Zurilawati yang selalu pelawa:)


 Achik Biah dengan che bunga

 Ni kak Sofi, kakak sepupu che bunga. hahah ni semua clan clan dan genetik mata bulat che bunga.


 Adib dengan sepupunya riz.

Sofi pujuk che bunga jangan nangis:))

Plan nak tulis novel ada. Tapi entah bila. Baik saya habiskan masa dengan che bunga. Masa terluang hadap Haiqal belajar sambil tangan saya pegang rotan. Tu standard LHN lah kan:)) Ajar anak dan rotan tak boleh dipisahkan! Hujung minggu penuh kegiatan baking dan masak utk jamu orang. Tunggu habis mood raya baru ada masa kot nak visit Anis di UTP dengan Adib di Sabda. Syafiq? Takat UIA tu, baliklah sendiri ya:)) Tak kuasa mak che bunga nak gi visit. Yupp, sana sini kami penuh dengan che cempaka:)) 

No comments:

ShareThis