Tuesday, August 5, 2014

PRE-RAYA- Che Bunga & Roy

SYAFIQ tiba-tiba hantar whatsapp dengan gambar kucing debab.
Mak, student kaya dari Dubai dah tak mau kucing ni. Dia lepaskan kat kolej kita. Syafiq bawak balik, mak bela ya:))

Hohoho... saya dah tak cukup kaki tangan nak urus rumah, ayam angsa ikan kura-kura, kucing, che bunga... tetiba nak tambah lagi umat.

Pendekkan cerita, alih alih, dia bawak balik kucing ni. 

Mak, ni Roy! Tuan dia budak Dubai. Balik kampung nak raya. Dia tak kuasa dah nak bela Roy, dia lepaskan. Dia bela kucing no satu dia aje, Mustang. Tuan dia Khalid, pesan jaga Roy baik-baik. Tak tahulah nak kata apa masa tu.

Memang Roy handsome, gemuks gebu lagi macho. Tapi saat saya sibuk nak bersiap, nak masak berkilo kilo rendang, nak bakar lebih empat biji kek, haishhh ada makhluk ni di rumah sangat mencabar kesabaran. Maklum Roy tak biasa lagi. Nak kena ada sesi orientasi antara roy dengan jejai dan thambi kucing saya yg sedia ada:))

Apapun buat Khalid tuan asal Roy yang handsome macam Roy jugak, insyaAllah kami akan jaga Roy macam kami jaga kucing yang lain dulu.
 Cantikkan... tu pic tanpa filter. Kaler Roy cantik.
 Roy lagi debab dari Airis:))

HAHA tu Khalid... sama handsome kan dengan Roy. Khalid tuan asal Roy. Pelajar UIA dari Dubai yang pandai cakap melayu sikit sikit.

3 comments:

Audra Sazreena said...

Hoho!! Roy nampak lagi besar dari Airis! Tapi memang macho kucing ni. Saya suka tengok warna dia.

Lily Haslina Nasir said...

Audra Sazreena
sungguh! berat dari airis.
kaler dia tu macam rare kan...

Audra Sazreena said...

Sangat rare!! Lagi satu yang saya suka is Bengal Cat. Macho habis!!

ShareThis