Saturday, May 18, 2013

Terima kasih DR KAMARIAH & WARGA FAKULTI BAHASA BAHASA MODEN DAN KOMUNIKASI, UPM


Terima kasih buat Dr Kamariah Kamarudin dari Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi, UPM kerana mengundang saya bersama-sama menjayakan majlis ilmu Program Bicara Ilmu Bersama Mahasiswa UPM. Pengalaman saya tidak seberapa dibandingkan dengan kanda Zaiton Abu Samah yang sememangnya pembimbing saya dahulu dan juga kanda Sri Diah Shaharuddin yang sememangnya punya nama besar dalam dunia media. Terima kasih sebanyak bintang di langit untuk semua.


Bertabah untuk senyum biar saya cuak bila diapit oleh sifu sifu saya sewaktu perkongsian ilmu itu. 

 — 


Kanda Zaiton yang saya kenal sejak usia 14 tahun. Tanpa editor DBP macam Kak Ton, tak adalah penulis nama LHN


Baju putih belah kanan, kanda Sri Diah, orang hebat dan orang besar kumpulan karangkraf


No comments:

ShareThis