Thursday, May 16, 2013

Ya Saya Harus Gigih dan Bertabah. Lalalalaalaaaa.....:)))


Setakat ni kerja yang berbaki siap..... Hati gumbira jadi hahahaha rasa nak berdiet siang, roti canai macam biasa lewat dinihari.... Kek nak buat selalu macam time baru berhenti kerja dulu.

Wah, konon tak mau makan nasi. Tapi tak ada maknanya kalau coklat dan kek tetap macam biasa. Dan jadual lewat pagi ala ala jam dua pagi tu saya selamba cari roti canai sama kari kambing di mamak. Dan tadi pun tetiba sahabat lama yang saya anggap adinda saya yang juga ex staff Berita Publishing telefon.

Kak Lily, Eynda ada buat pos laju untuk akak! Tunggu posmen datang ya.... Eynda kirimkan coklat bar yang besar khas untuk Kak Lily!

Wah..... Bahagia sungguhkan! Hahahaha tak kira coklat yang sentiasa ada dalam stok di rumah, siap ada adik tolong kirimkan pulak! Jadi harus diet ke laut!


Errr boleh kan kalau tetap ada niat mulus suci murni lagi polos nak kurus balik wahai adinda Rosie Haslinda Nasir?? (BACA:  MOKCIK STRESS ROSIE MASIH MAINTAIN CURVY. NOT KURUS KERING ATAU GUMUKS MACAM SAYA;((... ALA-ALA MACAM ZAMAN DIA DALAM TEAM GIMRAMA DULU)

ROSIE PALING KIRI, SOFEA JANE DAN ZAIHANI MOHD ZAIN SELEPAS SHOOTING GADIS M2

Hahahahaaha Rosie, Kak Lily nak join Yaya swimming lah. Nak kurus macam Rosie? Mode stress bila tengok gambar adik sendiri:)) Saya dah lama tak jumpa Rosie dik kesibukan masing-masing. Tengok foto Rosie yang baru selesai rakaman Astro Ria untuk Program Gadis M2, yang mana Rosie jadi juri jemputan, huhuhuhu.... mokcik stress. Haishhh hari tu a bit gumuks Rosie. Haiyyaaaa ini sudah susut balik......:)))  Maka pesanan buat saya sendiri, gigih lily gigih, henti makan coklat, henti roti canai jam dua pagi:))) Buat Rosie selamat bergumbira di Bangkok.


1 comment:

Che Kem said...

macamana nak kurus tu...coklat bar dah dalam perjalanan tu

ShareThis