Monday, December 23, 2013

CATATAN HUJUNG TAHUN - Alhamdulillah:))

Alhamdulillah, alhamdulillah... saya dah dapat tengok sengih dan gigi taringnya yang berlapis itu. Waktu memandang ini, saya mahu segera buat sujud syukur. InsyaALLAH, saya sudah berniat, dia sihat, saya mahu ke rumah anak yatim tahfiz AlKittab. Dalam senarai doa dan lafaz syukur itu bersama anak anak tahfiz itu kelak, insyaAllah saya akan pohon juga kesejahteraan semua sahabat fb saya, sama ada yang saya kenal atau tidak, yang pernah jumpa ataupun tidak. Terima kasih semua:))










Terima kasih ya Cikgu Mustamir Omar dari Kak Lily dan keluarga. Tak terkata saya apabila guru kelas Adib ini sanggup turun dari Bagan Datoh Perak, ziarah buat kali kedua ke hospital semata-mata untuk serahkan slip keputusan PMR Adib. Semoga cikgu terus cemerlang dalam kerjaya perguruan.







SAYA sangat terhutang budi pada semua sahabat fb. Ada yang kenal nama aje, ada yang mungkin dah bertahun tak jumpa, rakan kerja lama, guru sekolah, pensyarah saya dulu, rakan penulis, kenalan fb, sahabat pembaca, jiran, saudara-mara. Semua sekali... tak mampu saya nak sebut satu demi satu. Terima kasih semua! Membaca catatan, pesanan, doa, dan kata semangat sahabat semua memang menenangkan sedikit saya. Terima kasih sebanyak bintang di langit untuk semua. Semoga perkongsian tak seberapa saya perihal Adib ini, bermanfaat buat semua. Kekadang perkara terjadi tanpa diduga. Kekadang perkara kecil jadi besar, yang tak seberapa jadi serius. Doa saya, 2014, kita semua dilimpahi kasih sayang dan perlindungan Allah swt.


ShareThis