Monday, December 30, 2013

TERIMA KASIH SEMUA:))

Terima kasih bagi pihak Anis buat mereka yang bertungkus-lumus menyiapkan Kumpulan Cerpen dan Puisi - ANUGERAH TERINDAH -DBP - MINGGU PENULIS REMAJA. Berkerut-kerut saya baca nama-nama watak dalam cerpen Anis ni. Alah, kita tulis nak cepat mak. Tak sempat fikir! Itu jawapan Anis sewaktu saya tanya perihal cerpen yang ditulis. Dua kali berkerut, apabila ada aje perlakuan angsa-angsa dalam cerpen Anis. Ini entah kali kedua atau ketiga.







TERIMA KASIH JUGA dari dasar hati saya buat semua saudara, sahabat, jiran dekat dan jauh yang datang ziarah atau sms atau mesej sewaktu Adib sakit. Alhamdulillah, dia dah mula lasak macam biasa, dah sengih sengih tengok doraemon, digimon etc. Saya banyak terima tetamu sama ada di rumah atau di hospital. Panggilan telefon dari bapa saudara di Oslo, Norway juga mengejutkan saya. Terima kasih semua. InsyaAllah saya kongsikan gambar tetamu. Itu gambar terbaru Adib, kuasa Allah, dari terlantar tanpa mampu angkat badan, dia dah kembali sihat. Alhamdulillah. Dan saya, haha sudah hilang bengkak dan sembab muka dek berjaga malam.


No comments:

ShareThis