Monday, December 30, 2013

Yaya Si Kecil Tujuh Tahun dengan Lukisan:))

SEPANJANG menguruskan Adib, Rosie Haslinda Nasir sering menemankan saya. Ada Rosie, tentu ada Rania, anak saudara saya yang baru berusia tujuh tahun. Saya memang leka tengok Rania membunuh waktu di hospital atau di rumah dengan melukis. Beg peralatan melukis sentiasa dibawa ke mana dia pergi.

Errr, kalaulah saya ada bakat macam Yaya, Allah... sukanya saya!!! Boleh karang cerita, boleh melukis sendiri. Yaya cepat-cepat besar ya! Asah skil melukis tapi belajar mengaji dan matematik pandai-pandai tau! Nanti boleh tolong mak uli lukis buku mak uli! Yaya melukis dan mewarna, hahaaa kemudian tu siap ada tanda tangan cinonet pada tepi lukisannya tu! Saya terbayang.. kalaulah arwah mak ada... tentu nenek Yaya akan jahitkan gaun kembang ropol-ropol lagi bertingkat-tingkat untuk Yaya, macam gaun yang Yaya selalu lukis.







3 comments:

Linda said...

Berbakat betul Yaya ni ya..;)

Linda said...

Berbakat betul Yaya ni ya..;)

eyeyou said...

berbakat mcm mak n makcik dia tu...sweet Rania...

ShareThis