Sunday, December 2, 2012

He's My Abang - Novel Nostalgia LNH - Boleh Order Sekarang


Yang ini HE'S MY ABANG. Harga sama, RM20 termasuk wang pos. Saya hanya buku tempahan dalam tempoh dua minggu sahaja sebelum ianya ditutup untuk pengeposan.





                                         Ini halaman untuk He's My Abang...



Okay sesiapa yang mau order buku boleh order sebab kak lily hanya buka order untuk tempoh DUA MINGGU SAHAJA.


Cara Order Buku

 Pada sesiapa yang mahu beli buku ini boleh bank in duit di Maybank No akaun: 114105212745. Selepas membuat pembayaran sila emailkan Nama Penuh, Alamat, No Telefon, Emel serta slip pembayaran ke  tokobukuarisa@gmail.com

1 comment:

MONALITA MANSOR said...

Assalamualaikum,
"ngeh...ngeh...ngeh.. nak putus urat kentut aku baca," itu komen tak profesional saya. Tapi HMA sebenarnya bagai menggali semula satu persatu nostalgia zaman sekolah dan zaman muda saya. Menjadikan saya segar dan berjiwa anggun seperti sewaktu di zaman persekolahan dulu. Kehebatan novel ini, ia tidak menetapkan latar masa, jadi sesiapa sahaja boleh 'menjerluskan diri' di dalamnya.
Komen penuh menyusul di blog, utk tatapan sahabat dan rekod peribadi saya...

ShareThis