Tuesday, January 29, 2013

Rasa Tercekik Nangka Waktu Cuti

Tiba-tiba production manager menelefon dan meninggalkan pesanan kala saya bercuti pendek. "Lily, bila ya I boleh dapat semua skrip?"

Hahahaha.... terasa mahu terjun laut sekejap biar sedar diri tak pandai berenang. "Lily, kita start shooting bulan Mac ya!" Saya terus rasa macam tercekik biji nangka. Tapi saya macam biasalah kan.... Maintain cool biar rasa dah pendek nafas.

"Jangan risau, saya memang plan akan serah semua 13 episod dalam pertengahan Februari." Cewahhhh.... janji manis bersalut coklat kacang! Hahaha saya tidak akan tidur dalam tempoh tiga minggu ini.

4 comments:

Yin Areesa said...

Patut sunyi aje. Projek besar rupanya. Tertunggu2 citer akak tu... cik sofea tu.

Hazlin Nazri said...

salam lily..
dah lama tak menjejak blog lily..hope semuanya berjalan lancar..

Lily Haslina Nasir said...

Zarra,
Hahahah... tak adalah apa sangat! Nanti coming ya... dalam proses segala novel tu!

Lily Haslina Nasir said...

Kanda Hazlin!
Busy kanda?
Hahaha jumpa kita di sini ya...
take care kak...

ShareThis