Wednesday, January 23, 2013

Terima kasih ya... Baiklah Saya Cuba Petik Ilham Di Balik Bulan! :))


Seorang adik ex-ofismate call saya, "Kak Lily, pi siapkan cepat novel dewasa tu! Tu pi baca kat cariforum. Kita cakap kak lily tak percaya.... Kalau kak lily tulis balik novel dewasa, insyaAllah adalah nanti orang nak baca!"

Hahaha saya gelak aje. Saya jawab, "Tak ada maknanya! Kak lily ni kan selalu istiqamah... cewahhhh.... hahahha sedor diri, kalau tulis novel selalu merapu, syok sendiri entah apa-apa! Siapalah nak baca! Entah boleh jual entah tidak...."

Tapi bila saya tengok dan baca sendiri, terkebil-kebillah jugak. Terkulat-kulat jugak sambil telan liur dan tetiba mengidam mau makan nasi ayam penyet. Alhamdulllah kalau insan-insan yang berforum dan yang beri komen itu ikhlas. Rasa mau cari tisu sekotaklah pulak nak buat lap air mata rasa terharu... Terima kasih ya pada yang masih ingat saya. Pada semua bloggers, forumer atau sesiapa yang pernah share/komen karya saya di laman sosial kalian, terima kasih dan doa dari saya.

Ni kata depa:


3 penerbit yg dinantikan karya terbaru....
1. Alaf21... mmg sentiasa dinantikan buku2nya.... kualiti superbeb.... walau dah bertahun simpan & lunyai dibaca tetap kukuh.
2. Jemari Seni... sykt baru yg dipelopori oleh Noor Suraya (minat sejak beliau menulis novel terbitan CESB)... kbyakan novel terbitannya ada isi & pengajaran
3. PTS..... dari penulis yg mencipta nama dgn Alaf21 & CESB... spt karya Lily Haslina Nasir, Salina IBrahim & Rose Harisa

Yang ni catatan seorang lagi:

Sokong
Jemari Seni suke sebab NoorSuraya. Meresap jiwa novel NoorSuraya sejak CESB. Alaf pilih-pilih juga sebab banyak penulis baru. Tunggu Aisyah Sofea, Anis, RAM. PTS beli cume Lili Haslina Nasir & Rose Harissa. Otai Otai ni hajer yg tulis buku Pts yg best dibaca. Penulis lain Pts tulis buku, bile bace macam bace buku teks. Harap lepas ni Lily Haslina & Rose buat balik novel mcm Wasilah Cinta Wirah, Menunggu Cinta Tuhan, Aku Ada Kamu

No comments:

ShareThis