Monday, February 9, 2015

Tahniah Norlina Alawi: Semoga Terus Kaya Kasih Sayang Untuk Anak Anak Syurga:))

Entah apa-apa yang sibuk!
Tapi memang sibuk:((

Sesekali bila ada kelapangan, saya cuba bersama-sama Norlina Alawi.
Sahabat saya yang sorang ni kaya budi, kaya kasih sayang dan kesabarannya dalam apa jua pun masalah mendatang. Sabarnya seorang Norlina Alawi sangat luar biasa.

Aku kaya anak, aku kaya perasaan, aku kaya kasih sayang:))
Itu yang selalu Lina sebut pada saya.

Dan baru baru ni Lina dengan susah payah membantu anak anak Amy yang tak dapat ke sekolah sebab tak ada dokumen. Tak kira penat, letih, masa dan duit ringgit, perempuan Norlina Alawi ni selalu buat saya tarik nafas dan malu pada diri sendiri.

Tahniah buat Lina yang baru baru ni terima Anugerah Seri Kandi Negara untuk Kategori Kemanusiaan dari Datin Seri Rosmah Mansor. Keep it up Lina!



No comments:

ShareThis