Wednesday, November 6, 2013

Terima Kasih MAT GEBU (DAPUR TANPA SEMPADAN) Yang Sentiasa Ingat:))

Saya tak pernah bertemu dengan blogger masakan tersohor satu malaya ni, Mat Gebu aka Che Mat aka Adnan. Tapi pengalaman berurusan dengannya satu ketika dahulu adalah satu pengalaman kerja yang amat menyenangkan. Terima kasih buat Kak Hanieliza yang memperkenalkan kami. Dari Mat Gebu juga saya kenal ramai tukang masak terkenal seantero malaya ni. Depa ni bukan takat terror masak, presentation pun memang setara atau kekadang saya rasa jauh lebih hebat dari Jamie Oliver atau Nigella yang seksi tu.

Biarpun hebat, seperkara yang sangat terkesan di hati, mereka semua ni sangat merendah diri. Buat saya terharu, selalu aje mention nama saya setiap kali karya atau kisah mereka tersiar di majalah. Allah, siapalah saya... saya cuma buat kerja aje dulu:))

Buat tukang masak yang juga empunya blog yang mapan ni, saya ucapkan teruslah gigih di dapur, masak dengan penuh kasih sayang dan terus berkongsi rahsia dapur dan resipi dengan penuh rasa tulus. Terima kasih sekali lagi. Di bawah ini pic saya pinjam dari fb mat gebu dan sedikit catatannya:


Terim kasih Majalah Jelita November 2013. sebab selit kan blog DTS bersama blog Che Ct dan Azlita Aziz.....

~~ terima kasih Kak Lily Haslina Nasir yang memperkenalkan ramai blogger2 masakan ke Majalah Jelita semasa beliau bertugas di Jelita dulu....



No comments:

ShareThis